Zapraszam do lektury.
Jak niektórzy zauważyli, przez miesiąc styczeń administracja była zlekka nieaktywna Wszystko to za sprawą albo pracy, albo sesja(tiaa..) albo innej zwały obowiązków.
Więc tak, odnośnie działu IMPREZY,RELACJE
Zasady zakładania tematu:
NAZWA: [ROK.MIESIĄC.DZIEŃ] NAZWA EVENTU
np: [2008.06.06] Coś tam Gdzieś tam
POWTARZANIE: Nie zakładamy tematów o TYCH SAMYCH eventach, bo ktoś ma inną opinie, inne zdjęcia. Jest jeden temat, więc do jednego proszę wrzucać.
ZAWARTOŚĆ:
a) Flyer imprezy - zwany potocznie plakatem.
b) Opis imprezy - ...
c) Line-Up
d) Linki do kupna biletów oraz oficjalnej strony eventu
e) Link do strony imprezy w celu potwierdzenia autentyczności wydarzenia
Jeżeli chodzi o ten dział,to tyle